Metode de plata
Plata Produselor
Plata comenzilor realizate se poate efectua în următoarele modalități:
Plata la livrare – în numerar
Plata online prin card bancar
Plata prin ordin de plată
Toate sumele platite de un Client online cu cardul sau prin ordin de plata pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-ului vor fi virate de furnizorul de servicii de procesare de plati in contul Nutrific. Toate tranzacțiile bancare de pe Website vor fi efectuate într-o manieră securizată, procesatorul de plăți fiind garantul acestei securități din punctul de vedere al efectuării plăților online și se obligă să protejeze toate datele și informațiile personale ce au legătură cu modalitățile de plată online. In cazul platilor online cu cardul pentru achizitia de Produse prin intermediul Website-ului: procesarea este efectuata de procesatorul de plati, Nutrific neavând nicio responsabilitate în acest sens; suma de plată pentru comanda va fi retrasa de pe card în momentul validării platii de catre procesatorul de plati; termenul de livrare a Produsului comandat va incepe sa curga de la momentul confirmarii platii efectuate online cu cardul.Termenul în care banca emitentă a cardului deblochează/creditează suma în Contul Clientului nu poate fi estimat/controlat de către Nutrific și poate diferi de la o bancă la alta și de la o comandă la alta. În cazul în care Clientul alege varianta plății la livrare (ramburs), plata se va face în momentul în care Produsele ajung la adresa de livrare. In cazul in care Clientul plateste cu cardul, procesarea este facuta de operatorul de plati. In cazul in care Clientul plateste cu Ordin de plata, plata se finalizeaza in momentul in care banii intra in contul Nutrific. Clientul garantează Nutrific că utilizarea mijlocului de plată ales nu încalcă nicio lege aplicabilă. Nutrific, își rezervă dreptul de a suspenda/anula orice comandă/livrare asupra căreia există suspiciuni cu privire la vreo acțiune ilegală sau frauduloasă privind modalitatea de plată. Nutrific își rezervă dreptul de a suspenda/anula toate comenzile/livrările în cazul refuzului efectuării plații de către instituțiile financiar-bancare (în cazul în care Clientul a ales să efectueze plata Produselor online sau prin ordin de plată), fără nicio despăgubire sau notificare față de Client.
Toate informațiile introduse în vederea efectuării unei plăți online (numărul cadrului, parola, data validității cardului) nu vor fi stocate pe serverele Nutrific, ci vor fi procesate exclusiv de către unitățile bancare emitente ale cardurilor. Factura fiscala aferenta unei comenzi online va fi emisă în format electronic si va fi primită și va putea fi descărcată și tipărită după cel mult 4 zile de la primirea comenzii. In cazul în care un Produs comandat de către Client nu poate fi livrat de către Nutrific din motive independente de voința acestuia, Nutrific va informa Clientul în acest sens și va returna în contul Clientului contravaloarea produsului, în termen de maxim 7 zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt.